השפעת תהליכים פנימיים על השיווק – תובנות מהפודקאסט עם אבי פדרמן

איך תהליכים ארגוניים משפיעים על השיווק? אני משתף תובנות מהפודקאסט "שיווק מסיבי" על איך שינוי מבפנים מוביל לצמיחה עסקית משמעותית.
פודקאסט השפעת תהליכים פנימיים על השיווק

בעולם שבו שיווק הפך לכלי קריטי לצמיחה עסקית, מפתיע לגלות שלעיתים דווקא התהליכים הפנימיים בארגון – הם אלו שעושים את ההבדל. בפרק מיוחד של הפודקאסט "שיווק מסיבי" התארחתי לשיחה על השפעת תהליכים פנימיים על השיווק – נושא שפחות מדברים עליו, אך הוא קריטי להצלחה עסקית ושיווקית.

🧭 שיווק זה לא רק מודעות וקמפיינים

רובנו חושבים על שיווק בעיקר עם אתר, קמפיינים ונוכחות דיגיטלית – אבל אני מציע מבט רחב יותר: השיווק מתחיל מבפנים.
בעבודתי עם מנכ"לים ובעלי חברות גיליתי שכישלונות שיווקיים רבים נובעים מתהליכים פנימיים לקויים: מבנה לא מאורגן, תיאום לקוי בין מחלקות, או תרבות ניהול לא חדה.

למי שמעוניין בהעמקה על התהליך שלי, ניתן לקרוא על ייעוץ ארגוני ייחודי באתר.

🌟 הדוגמה שהדהימה את כולם

שיתפתי על חברה שהחלה איתי עם מחזור שנתי של כ־40 מיליון ש״ח. לאחר שעבדנו יחד על מבנה הארגון, תהליכים פנימיים ותרבות ניהול – החברה זינקה למחזור של מיליארד ש״ח. זו לא הייתה רק הצלחה שיווקית, אלא ביטוי מובהק ל־השפעת תהליכים פנימיים על השיווק.

 

🔄 למה זה כל כך קריטי?

תקשורת לקויה, ערכים לא ברורים וחוסר סנכרון – מטשטשים את המסרים החיצוניים.
שיווק חיצוני אפקטיבי נשען על:

  • תרבות ארגונית בריאה
  • צוות שמכירים בערך שהם מוסרים
  • הנהלה שיודעת להוביל שינוי

למשל, ל־Forbes Council יש מאמר עדכני "Why Internal Marketing Is More Important Than External Marketing", שבו נכתב:

“Employees engaged through internal marketing are more likely to become emotionally connected to the brand” (פורבס)

🛠️ הקשר בין ייעוץ עסקי לשיווק אפקטיבי

מניסיוני, ייעוץ עסקי טוב מתחיל קודם עם הבית הפנימי. כשהתשתית יציבה – השיווק נעשה:

  • מדויק יותר
  • ממוקד יותר
  • ובעיקר – אפקטיבי יותר

✅ לסיכום

הפודקאסט עם שיווק מסיבי נתן לי פלטפורמה לשתף רעיון שאני חולק מול לקוחות כבר שנים:
לפני שבוחרים משרד פרסום או משיקים קמפיין חדש – קודם חשוב לבדוק מה קורה אצלכם בתוך הארגון.
השפעת תהליכים פנימיים על השיווק היא לא סיסמה – היא אחד הגורמים המרכזיים להצלחה עסקית אמיתית.

🎧 לצפייה בפרק המלא:

נשמח לשמוע ממך

מאמרים נוספים:

מחסור בעובדים בענף הבנייה - ביניני מגורים באשדוד.צילום פלאש 90, לירון מולדובן

מחסור בעובדים בענף הבנייה – איך אנחנו מתמודדים ב־2025

ענף הבנייה בישראל נמצא בתקופה מאתגרת במיוחד. על פי ההערכות, קיים כיום מחסור בעובדים בענף הבנייה של למעלה מ־40% מהכוח הדרוש – החל מאנשי ביצוע ועד מנהלי עבודה ומהנדסים. המשמעות בשטח ברורה: פרויקטים מתעכבים, איכות העבודה נפגעת והעלויות מטפסות.

איך להפוך מקבלן לחברת בנייה

צמיחה עסקית לקבלנים בתקופת משבר

איך מייצרים צמיחה עסקית לקבלנים בתקופת משבר? בטור אישי שפורסם במעריב, אבי פדרמן מסביר איך ארגון נכון ושיווק מדויק הופכים הישרדות לצמיחה.

שתפו:

השאר לנו  פרטים ונחזור אליך בהקדם!