צמיחה עסקית לקבלנים בתקופת משבר

איך מייצרים צמיחה עסקית לקבלנים בתקופת משבר? בטור אישי שפורסם במעריב, אבי פדרמן מסביר איך ארגון נכון ושיווק מדויק הופכים הישרדות לצמיחה.
איך להפוך מקבלן לחברת בנייה

כך הפכה תקופה של חוסר ודאות להזדמנות לצמיחה עסקית לקבלנים בתקופת משבר – תובנות מהשטח

בתקופה שבה קבלנים רבים נכנסים למוד הישרדות, דווקא צמיחה עסקית לקבלנים בתקופת משבר היא אפשרית – ולפעמים הכרחית. בטור שפרסמתי לאחרונה באתר מעריב, אני משתף בסיפור של קבלן שבא מתוך עייפות ותסכול – והפך את העסק שלו פי שלושה, בזכות סדר, ניתוחים וקבלת החלטות אמיצה.

אני כותב שם על מה שקורה מאחורי הקלעים של אתרי ביצוע: חוסר במבנה ארגוני, היעדר מטרות, תקשורת לקויה עם הצוותים, ועבודה אינטנסיבית שלא מובילה לצמיחה אמיתית. את כל זה אפשר ורצוי לשנות – גם כשנדמה שאין אוויר לנשימה.

אם גם אתה נמצא במקום שבו כל יום מרגיש כמו הישרדות – חשוב שתדע: אפשר אחרת.
כשהארגון שלך יתחיל לפעול לפי יעדים ברורים, מנגנוני בקרה ושיווק חכם – תוכל לצאת ממצב של קיפאון ולבנות תשתית יציבה לעתיד.

📄 לחצו כאן לקריאת הטור המלא באתר מעריב

נשמח לשמוע ממך

מאמרים נוספים:

מחסור בעובדים בענף הבנייה - ביניני מגורים באשדוד.צילום פלאש 90, לירון מולדובן

מחסור בעובדים בענף הבנייה – איך אנחנו מתמודדים ב־2025

ענף הבנייה בישראל נמצא בתקופה מאתגרת במיוחד. על פי ההערכות, קיים כיום מחסור בעובדים בענף הבנייה של למעלה מ־40% מהכוח הדרוש – החל מאנשי ביצוע ועד מנהלי עבודה ומהנדסים. המשמעות בשטח ברורה: פרויקטים מתעכבים, איכות העבודה נפגעת והעלויות מטפסות.

שתפו:

השאר לנו  פרטים ונחזור אליך בהקדם!