טור דיעה שכתבתי בעיתון ביזנעס – אתר הכלכלה החרדי.
טור דיעה שכתבתי בעיתון ביזנעס – אתר הכלכלה החרדי.

ענף הבנייה בישראל נמצא בתקופה מאתגרת במיוחד. על פי ההערכות, קיים כיום מחסור בעובדים בענף הבנייה של למעלה מ־40% מהכוח הדרוש – החל מאנשי ביצוע ועד מנהלי עבודה ומהנדסים. המשמעות בשטח ברורה: פרויקטים מתעכבים, איכות העבודה נפגעת והעלויות מטפסות.

איך תהליכים ארגוניים משפיעים על השיווק? אני משתף תובנות מהפודקאסט "שיווק מסיבי" על איך שינוי מבפנים מוביל לצמיחה עסקית משמעותית.

איך מייצרים צמיחה עסקית לקבלנים בתקופת משבר? בטור אישי שפורסם במעריב, אבי פדרמן מסביר איך ארגון נכון ושיווק מדויק הופכים הישרדות לצמיחה.

איך מבצעים את המעבר מקבלן לחברת בנייה. מעבר מחשיבה טכנית לאסטרטגיה ניהולית?