הצלחות

סיפור הצלחה – צמר שטיחים

סיפור הצלחה – חברת הייטק

סיפור הצלחה – חברת בנייה

סיפור הצלחה חברת שטרן גרופ

שמי אמנון שטרן ואני בעלים ומנהל בחברת 'שטרן גרופ', חברה לבניה.

לפני מספר שנים, במהלך העסקי, הרגיל של חברתנו, חשנו צורך, וידענו שע"מ להתקדם ולהתפתח כראוי – כדאי להעסיק מומחה יועץ בתחום הארגוני. מהלך חשוב וראוי שיתבצע מדי פעם בכל חברה ועסק חי.

ראיה מבחוץ של מומחה/בעל ניסיון יכולה לתרום רבות ללא ספק.

פנינו לכמה יועצים ארגוניים ומומחים לשיטת ניהול. רובם הציעו לעבוד לפי טבלאות ומספרים, כנהוג. האמת – די סטנדרטי. פנינו גם למר אבי פדרמן, שכבש אותנו בזכות גישה אחרת, גישה המכירה בגורם האנושי בארגון – כדבר המרכזי ממנו צריך לצאת השינוי, ויצאנו לדרך.

קיצורו של דבר, היום החברה נראית אחרת לגמרי:

עלינו בהיקפי הפעילות ב-500%! תוך 6.5 שנים! וללא מהפכות דרמטיות! בשקט ובהתמדה!

שיטות עבודה מסוימות, נוהלים, עובדים מרוצים יותר הם שעשו את ההבדל.

אני משוכנע שללא פדרמן – זה לא היה קורה – חד וחלק!

פדרמן הינו חלק חשוב בחברתנו היום, משתתף בישיבות, עוזר ומייעץ. עובדים מתייעצים איתו מתוך נכונות רבה וחותמו ניכר היטב. שמח שהכרתי אותו.

בכבוד רב,

אמנון שטרן

מנכ"ל 'שטרן גרופ'

 

סיפור הצלחה חברת חותם

שמי חכים יפעת, ויחד עם בעלי קובי אנו בעלים של חברת "חותם – עיצוב חובק עולם" ומתמחים ביבוא ריהוט וחפצים מרחבי העולם ומכירתו.

את החברה הקמנו יחד, ועסקנו בכל הנושאים הנוגעים בארגון. החיבור עם אבי פדרמן נוצר לפני שנה וחצי במהלך פגישה עם רו"ח של החברה בנושא מצב החברה ומתוך רצון לשינוי, הבראה והתפתחות של החברה. בתחילה חששנו מהוצאה כספית הכרוכה בתשלום ליועץ.

פגישתנו הנעימה עם אבי כללה מילוי שאלון מדוקדק, חלקו על העסק וחלקו אישי, שאלון אשר חשף עבורו נתונים רבים עלינו וכן על הארגון. כישוריו הרבים של אבי פדרמן ויכולתו לניתוח, ייעוץ וייעול הארגון והאנשים העובדים בו באים לידי ביטוי בכל ישיבה שבועית שאנו עורכים יחד עם מנהלי החנויות ובה אנו מנתחים סטטיסטיקות שבועיות ומניעים את הארגון קדימה אל עבר יעדיו.

העבודה המשותפת עם אבי פדרמן הביאה ומביאה תוצאות גדולות! גידול של 400% בהיקף פעילות החברה מול לקוחותיה, מול ספקים והחשוב בקרב העובדים.

אבי פדרמן מסייע לנו באופן מקצועי החל מגיוס עובדים והשמתם, יצירת מוטיבציה והתלהבות בקרבם, פיתוח מיומנות ניהול ובסופו של דבר קידום האינטרסים המשותפים שלנו ושל הארגון.

אין ספק שאבי פדרמן משאיר חותם!!

 

סיפור הצלחה רונן חן

אני הבעלים של חברת אופנה בעלת 22 חנויות בארץ, ומכירה לחנויות מעצבים בחו"ל. מזה זמן רב שאני מחזיק בשני תפקידים בחברה: מצד אחד המעצב הראשי, ומצד שני, המנכ"ל ואיש הכספים של החברה. בחודש אוגוסט 2005, כאשר הייתי מאד עסוק ומאד טרוד, הבנתי שיותר לא ניתן להמשיך כך. הייתי מעורב לעומק בכל עבודה של כל מחלקה, ממחלקות העיצוב והיצור, דרך גיוס עובדים, השמה, כספים, שיווק ועוד. לא היה תחום שלא הייתי מעורב בו. מחלקת הייצור לא עבדה כראוי, ולא הייתה לנו אספקה שוטפת של סחורה לחנויות. מחלקת המכירות לא פעלה באופן מקצועי מספיק. במקביל שאפתי להרחיב את פעילות החברה, וכן לפנות קצת זמן לחיי האישיים, אך פחדתי שהעומס עלי יהיה אף גדול יותר ממה שהיה.

התחלתי לחפש יועץ עסקי/ ארגוני לחברה, ובמסגרת החיפוש הגעתי לאבי פדרמן.

כבר במפגש הראשון איתו, הופתעתי לגלות כמה הרבה הוא ידע להגיד על החברה, ועל הקשר הישיר בין האישי לעסקי, וזאת רק מקריאת התשובות שכתבתי לשאלון שהוגש לי.

שכרתי את שרותיו של אבי פדרמן, ומיד נכנסנו לניתוח העסק:

מהם האגפים השונים בארגון שלי?

כיצד הוא צריך לפעול ע"פ התיאוריה מול המציאות היומיומית?

סינון והפרדת העיקר מהטפל בכל מחלקה.

ראייה קדימה ותכנון תוכניות, תוך אפשרות "לחלום על העתיד".

לימוד כלים ניהוליים לי ולחברי הארגון הבכירים.

גיוס והשמה של עובדים חדשים.

תקשורות קבועות בין כל המחלקות בארגון.

ישיבות הנהלה וניתוח סטטיסטיקות.

כיום, לאחר כ-9 שנים של עבודה משותפת, רואים בהחלט את התוצאות:

באופן כללי – העסק הוכפל! הן מבחינת מכירות וכן כוח האדם.

חנויות – מספר החנויות שלנו עלה מ-7 ל-22 חנויות!

מחלקת העיצוב גדלה והשתפרה מאד, תוך תכנון קדימה.

במחלקת היצור – יש מנהל יצור טוב הפועל כראוי ודואג תמידית לשיפור המוצרים.

כל אגף התפעול התמקצע – כיום סחורות מגיעות אלינו באופן שוטף, הן לשוק המקומי והן ליצוא.

מחלקת המכירות אף היא השתפרה מאד. נוספו שתי מנהלות מכירות מקצועיות שהעלו את המכירות בארץ ובחו"ל בעשרות אחוזים.

השיפור בכל המחלקות גרם גם לביסוס החברה באופן משמעותי, וכיום אנו אחת החברות המובילות בתחום. החברה מנוהלת עם תכנון קדימה, עם סטטיסטיקות ויעדים לכל מחלקה. הפיכתנו לחברה מובילה גרמה לעבודה מתוך עוצמה, אנו מסמנים יעד והאחרים באים בעקבותינו. אין יותר "כיבוי שריפות" אלא הכל עובד על פי תוכנית ידועה מראש.

לאורך כל העבודה המשותפת עם אבי פדרמן, ההרגשה היא שהוא פועל מתוך שליחות, באופן המקצועי ביותר, והענייני ביותר. ההסתכלות שלו היא מחוץ לחברה, ולכן זה תמיד אובייקטיבי ומרענן. הוא ישב איתנו בכל ראיון עבודה לגיוס עובדים חדשים, בכל ישיבת אסטרטגיה וישיבות הנהלה נתן לנו כלים נכונים לניהול, וכיוון אותנו לסטטיסטיקות הנכונות.

לסיכום, אבי פדרמן נתן לנו אפשרויות לחלום, וכן כלים כדי להפוך החלומות הללו למציאות.

 

סיפור הצלחה חברת טק-סיין

אל אבי פדרמן הגעתי במהלך חיפושי אחרי פתרון לסכסוך שותפים שכמעט ריסק את החברה. מצבי האישי התדרדר בצורה כזו שמנעה ממני לתפקד באופן רציונאלי. במהלך כחודש ימים ביקרתי בשלוש חברות לייעוץ ארגוני ושוחחתי עם עוד שתיים בטלפון והייאוש רק גבר. ביקשתי לדעת מה התוכנית ואיך יוצאים מהסבך אליו נקלעה החברה ופתרונות למערכת היחסים המרוסקת בין השותפים וקיבלתי סמינרים והרצאות ומעט מאוד פרקטיקה.

במהלך החיפוש נתקלתי באתר של פדרמן יועצים ומילאתי את השאלון האישי. כבר בפגישה הייתי המום מהניתוח של החברה למצבי. הוא היה מדויק בצורה מפחידה וזאת לפני שסיפרתי דבר וחצי דבר על המצב. בעיקר השתכנעתי להתקשר עם החברה מכיוון שליועצי החברה הייתה ודאות מוחלטת לגבי יכולתם לפתור את המצב באופן מוחלט.

אצל כל האחרים שמעתי משפטים כמו:

"ריב שותפים הוא תופעה ידועה ומרכזית בהתמוטטות של חברות בשלב הילדות המאוחרת"

"בדרך כלל, האמוציות בריב שותפים נפתרות רק על ידי פירוק מסודר של השותפות או כניסה של משקיעים מבחוץ"

"תראה, צריך להתכנס בחדר סגור עד שיצא עשן ולפתור את העניין, אין הבטחות בעניין הזה…"

אף אחד מהצדדים כבר לא חשב בצורה רציונאלית, היה המון זעם וכעס ושנאה וזה נראה כאלו תם עידן, הכול אבוד. השאר היסטוריה!

את קיומה של החברה אני חייב לפדרמן יועצים. לא רק שהחברה היא יצואן מצטיין עם מחזור מכירות של 40 מיליון דולר ושגשוג מדהים, היחסים בין השותפים מעולם לא היו בריאים כמו היום. אני מיישם בארגון את המתודולוגיה של Wise ובלי להכביר במילים, זה עובד!

אני ממליץ בחום.

 

סיפור הצלחה דניאלה להבי

תהליך הליווי והייעוץ התנהל בתחילת הדרך במקביל עם המעצבת דניאלה להבי ובנה אורי להבי. לאחר פטירתה של דניאלה ז"ל, המשכנו בעבודה ישירות מול אורי שמוביל את המותג עד היום.

השלב הראשון בתכנית העבודה שבנינו התמקד בשיפור יכולות הניהול האישיות של דניאלה ואורי ובפרט על התקשורת הבינאישית ביניהם. התהליך כולו הביא לשיפור של ממש כפי שהעיד אורי עצמו במכתב שכתב לנו: "יחסיי עם אנשים ובייחוד עם אמא שלי, שהיא גם המעסיקה שלי, השתפרו לאין שיעור. מאדם קריר ורציני הפכתי לאדם משעשע ונחמד."

השלב הבא במסע המשותף שלנו התמקד בגיבוש המבנה הארגוני של המותג וכן בהגדרת התפקידים והמדדים הסטטיסטיים שינחו את המשך צמיחתו של הארגון. סייענו לדניאלה ואורי גם בבניית התקציב וביצירת מערכי בקרה שנוצרו על מנת לוודא שמשאבי הארגון מנוצלים באופן אופטימלי.

על מנת לעקוב אחר התפתחות הארגון לאורך זמן הכנסנו בשיתוף עם דניאלה ואורי את ישיבות הבקרה הקבועות שהפכו לחלק בלתי נפרד משגרת החיים של הארגון. במהלך הישיבות הוצגו למשתתפים דו"חות יישומיים שהתבססו על המעקב השטף אחר הפעילות של הארגון – וזאת במטרה לנתח את המהלכים שכבר יצאו לפועל – ולתכנן את המהלכים האופטימליים להמשך הדרך.

השורה התחתונה: כיום החברה בניהולו של אורי להבי הפכה למובילה בתחומה ורשמה גידול של למעלה מ-100% בהכנסות בהשוואה לנקודת ההתחלה שלנו. כיום תוכלו למצוא את חנויות הרשת כמעט בכל קניון ברחבי הארץ ולאחרונה פיקח אורי גם על כניסת המותג לשוק האמריקאי שבו רושמת הרשת הכנסות הנמצאות בצמיחה מתמדת.

 

סיפור הצלחה פפאיה

בתחילת דרכנו המשותפת עם חברת פפאיה המתמחה בשיווק נעלי ילדים, נוהלה החברה על ידי שני שותפים וכבר בפגישתנו הראשונה גילינו כי החברה הייתה רחוקה שנות אור ממיצוי הפוטנציאל העסקי שלה נוכח חילוקי הדעות החוזרים והנשנים בין שני מקבלי ההחלטות הבכירים בה.

לאחר עבודה מקיפה ומאומצת של מספר שבועות מול כל אחד מהשותפים בתחום השיפור האישי והניהולי גם יחד, חזרו השניים לנהל שיח בונה שאיפשר להם להגיע להסכמה על פירוק השותפות ברוח טובה – היה זה במידה רבה הצעד הראשון של הארגון בדרך לפסגה.

תכנית העבודה האסטרטגית שגיבשנו סייעה להוצאת הגורמים השליליים שמנעו את התפתחותה של החברה – ולגיוס של עובדים חדשים אשר תרמו לשגשוגה הכלכלי והתדמיתי כאחד. לצד תהליכי הקליטה, הסינון והמיון שאותם הטמענו ושעליהם פיקחנו באופן אישי, הוטמעו במחזור החיים של הארגון מגוון רחב של אינדיקטורים סטטיסטיים אשר סייעו למקבלי ההחלטות בזמן אמת בבואם להכריע בסוגיות המהותיות שעמדו לפתחם.

יתרה מזאת, ככל שעבר הזמן והתנאים לכך בשלו, הכשרנו גם את הדור השני של ההנהלה לפעילות החברה וסייענו לחברי ההנהלה החדשים לאמץ את ה-DNA הארגוני שחייב היה להפוך גם למנת חלקם על מנת להבטיח את עתידו הכלכלי של הארגון בטווח הארוך.

השורה התחתונה: הכנסות החברה צמחו מאז תחילת הדרך במאות אחוזים וזאת באופן שהפך את החברה מסיטונאית בתחילת דרכה לאחת החברות הקמעונאיות המובילות בתחומן בישראל. ואם כבר במספרים עסקינן, הרי שהחותמת העיקרית להצלחה העסקית שנחלה חברת פפאיה נעוצה במספר הסניפים הרב של הרשת ברחבי הארץ – לא פחות מ-45 כאלה תמצאו מנהריה ועד אילת.

מה הסוד שלנו?

אנחנו עובדים בשיטה בינלאומית מצליחה לניהול, שהובילה עשרות עסקים בישראל להיות המובילים בתחומם.
אנחנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות לשמוע עוד.

פרטי הקשר שלנו:

נשמח לעמוד לשירותכם  

צרו קשר - אבי ויפית פדרמן

השאירו לנו הודעה:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!